torsdag 8. januar 2009

Kalde føtter / Cold feet



Jeg fryser alltid om vinteren, så nå fikk jeg omsider somlet meg til å strikke tykke innesokker - strikket med et enkelt flettemønster i Viking-garn. Eneste problemet nå er at katten (!!) elsker å bære rundt på dem og da er de ikke så lette å finne igjen. Man skulle jo egentlig tro at det er hundene sin favoritthobby men jeg tror egentlig at Etta tror hun er en av hundene.


Akkurat nå holder jeg også på med å komponere et sjal i hullmønster til Mauds garn. Jeg strikker det i Big Ball Soft men det blir nok minst like bra i f.eks silke.


***************************************************


My feet are always cold during the winter, but I finally took the time to knit me a pair of sox, aran pattern with thick wool yarn (Viking). My only problem now is that my cat (!!!) loves carrying them around in the apartment so I am having problems locating them at times. You should think that if something is gone, you could blame one of the dogs - but 'No', not in my home. I guess the cat thinks she is one of the dogs :-)


Right now I am making a new pattern for a shawl for the yarn store Mauds Garn. Pictures will come as soon as I am done

1 kommentar:

Ugla sa...

De sokkene var ordentlig fine.